Avagy hogyan fogytam le heti 1 kg-t 20 héten át!

2016. szeptember 20. 21:33 - ÁdámK.

Első Lépések

Költséges volt!
Kezdetben fogadtam egy személyi edzőt, megvettem a kondibérletemet és elmentem a táplálékkiegészítő boltokba, plusz előre megrendeltem magamnak a "fogyikaját".

JA NEM!

Ebből egy szó sem volt igaz. :)

Megnyugtatlak, hogy a történetem úgy kezdődött, hogy (ismét) le akartam fogyni, de nem tudtam, hogy mindezt hogyan kivitelezzem.

Annyi sikertelen próbálkozás van már mögöttem, mint égen a csillag. Mindig belekezdtem valamibe, csináltam egy ideig, majd abbahagytam. Mindig megtaláltam a szuperdiétákat (dinnyediéta, popcorn diéta, koplalás), de valahogyan sosem váltak be.

 

Az igazság az, hogy nem tudtam, hogy hol lesz majd a vége.

El sem tudtam képzelni, hogy én valaha le fogok fogyni, hogy képes vagyok rá.

Sokszor hamis énképpel rendelkeztem. Magamra tekintve nem gondoltam volna, hogy ilyen a helyzet, majd egyszercsak elkezdtem kövérnek érezni magam. NAGYON kövérnek.

És elkezdtem NAGYON rosszul érezni magam.

Mi jön ilyenkor? Elkezd zabálni az ember..

Én ekkor viszont már annyira mérges voltam magamra, hogy nem tudtam ugyanoda visszamenni. Éreztem, hogy valami drasztikusabb változás kell.

Azt mondják, hogy a gyűlölet sokszor jó motiváció, csak nem mindegy, hogy mire.. :D

Ezesetben jót tett nekem az első napokban, mert belekezdtem a testedzésbe.

Majd feladtam. Ekkorra már eltűnt önmagam gyűlölete is és elkezdtem azon gondolkozni, hogy mi az, amit másképpen kell csinálnom?

Mi az, amit valahogy mindig elszúrok? Nem csak itt, hanem az életem további területein is.

Ekkor döntöttem úgy, hogy kipróbálok valami újat.

Olvasok.

Tudom, ez neméppen az a testedzési forma, amit vártál, hogy a kanapén ülve egy könyvet szorongatok a kezemben, azonban imádom Will Smit alábbi videóját az olvasás fontosságáról (a futásról majd később):

1:32-től: Olvasás

Volt egy problémám és megoldást kerestem rá.

Már rögtön az első könyv, ami a kezembe került rengeteget segített, ugyanis már az első oldalak egyikén arra kért, hogy képzeljem el magam soványan! (Hogy mivan? Minek?)

Úgy gondoltam nincs vesztenivalóm, így megpróbálom.

Elképzeltem magam, illetve csak megpróbáltam, majd jöttek a nehézségek.

Hamarosan folytatom.. :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alepcsozeshizlal.blog.hu/api/trackback/id/tr3511731929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Avagy hogyan fogytam le heti 1 kg-t 20 héten át!
süti beállítások módosítása