Avagy hogyan fogytam le heti 1 kg-t 20 héten át!

2016. szeptember 15. 09:56 - ÁdámK.

Vágjunk bele!

Köszöntelek "A Lépcsőzés Hízlal" Blog-omon!

Már a fogyókúrám kezdetekor tudtam, hogy erről később egy Blogot és egy Könyvet fogok majd írni, hátha másnak is hasznára válhatnak majd azok a tapasztalatok, mérföldkövek amiken én már túl vagyok.

Ma végre elérkezett az a nap is, amikor bepillantást nyerhetsz abba, amin már több hónapja dolgozok.

Ez pedig nem más, mint a saját testem énképem és boldogságom.

A Blog címe azért viseli A Lépcsőzés Hízlal nevet, mert a sikerem legfőbb kulcsa abban van, hogy nem erőltetem a fogyást és sokszor szembe megyek a fogyási mítoszokkal. Az egyik ilyen számomra a lépcsőzés volt. Biztosan hallottad már, hogy "ha kövér vagy, akkor a legegyszerűbb, ha lift helyett a lépcsőzést választod, már az is fogyaszt".

Valakit biztosan, én viszont útálok lépcsőzni, nem azért, mert lusta vagyok. EGyszerűen úgy érzem nem az én pályám. És minek erőltessek egy olyan dolgot magamra, amit nem akarok és nem szívesen csinálok.

Egy idő után úgyis megunom és abbahagyom. Vagy a Snickers evése közben megnyugtatom magam, hogy "De én ma már lépcsőztem". Más kérdés, hogy a Snickers kalóriáinak a töredékét sem adtam le, miközben felslattyogtam a 2-ikra. 

Néha szokatlannak tűnhet a módszerem/a felfogásom, de ahogy látod sikerül így is elérnem a célomat és folyamatosan, nap, mint nap jobbá válok egészségügyileg és közérzet szempontjából.

Akkor is ajánlom Neked a blogot, ha éppen nem akarsz 20-30 kilóktól megszabadulni, csak szeretnél növelni az energiaszinteden vagy az egészségeden.

Amennyiben kíváncsi vagy a kezdetekre és hogy mik történtek velem a két kép közötti 5 és fél hónapban, akkor tarts velem a Blog-on és kövesd a Facebook oldalamat! ;)

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alepcsozeshizlal.blog.hu/api/trackback/id/tr1611706787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Avagy hogyan fogytam le heti 1 kg-t 20 héten át!
süti beállítások módosítása